Politika zasebnosti in pogoji poslovanja

  

VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Prodajalec se zavezuje, da bo trajno varoval vse osebne podatke uporabnika.

Prodajalec za nedoločen čas hrani naslove IP vseh obiskovalcev spletne trgovine www.lumyway.si, v primeru kupcev pa naslednje podatke: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktno telefonsko številko, glavni in dostavni naslov, državo prebivališča, spol, čas in datum nakupa ter arhiv komunikacije s prodajalcem.

Prodajalec bo osebne podatke uporabil izključno za namen izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in druge potrebne komunikacije.

Podatkov o uporabniku v nobenem primeru ne bomo razkrili nepooblaščenim osebam.

Uporabnik je odgovoren tudi za varovanje svojih osebnih podatkov, in sicer tako, da zagotovi varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter poskrbi, da je njegov računalnik zaščiten z ustrezno programsko opremo (protivirusno).

  

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

LUMYWAY, Jagoda Tadic s.p., Titova 74, 4270 Jesenice, Slovenija, DDV: 24508241, bančni račun odprt pri DELAVSKA HRANILNICA d.d., Miklošičeva cesta 5, 1000 Ljubljana, Slovenija, IBAN SI56 6100 0002 8181 078.

Za nakup ali uporabo izdelkov v spletni trgovini lumyway.si morate biti starejši od 18 let. S potrditvijo, da se strinjate s spodnjimi pogoji, potrjujete tudi, da ste starejši od 18 let.

 

Ti splošni pogoji so objavljeni na spletni strani lumyway.si v razdelku ''Splošni pogoji'' v nogi spletne strani. Šteje se, da je kupec z objavo na spletni strani seznanjen s splošnimi pogoji, s sklenitvijo kupoprodajne pogodbe pa izjavlja, da je prebral splošne pogoje in je z njimi v celoti seznanjen.

Če kupec izjavi, da se s spremenjenimi pogoji ne strinja, ima podjetje pravico odstopiti od pogodbe.

 

REGISTRACIJA

Z registracijo na spletni strani www.lumyway.si postanete član spletne trgovine. Pravico do nakupovanja v spletni trgovini imajo tako registrirani člani kot gostje, ki opravijo hiter nakup in se jim pred nakupom ni treba registrirati.

Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec prejme uporabniško ime, ki je enako njegovemu e-poštnemu naslovu, in geslo. Če želi uporabnik kadar koli spremeniti svoj e-poštni naslov ali geslo, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.

 

PONUDBA PRODUKTOV

Cene izdelkov so prikazane kot maloprodajne cene in ne vključujejo davek na dodano vrednost (DDV): DDV ni obračunan na podlagi 1. Odstavka 94. člena ZDDV-1 (lumyway s.p. ni zavezanec za DDV). Cene prav tako ne vključujejo stroškov dostave. Cene občasno nihajo glede na trenutne promocije.

Zaradi narave spletnega poslovanja se ponudba izdelkov v spletni trgovini spreminja in posodablja, zato lahko pride do napak. Da bi se napake čim prej odpravile, podjetje od stranke zahteva, da jih sporoči prek kontaktnih podatkov, objavljenih na spletnem mestu.

Barvne slike naših izdelkov skušamo prikazati čim bolj natančno, vendar ne moremo zagotoviti, da se barve na vašem monitorju ujemajo z dejanskim izdelkom.

Spletno trgovino poganja Shopify Inc., ki zagotavlja spletno platformo za prodajo naših izdelkov.

 

NACIN PLAČILA

Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:

- s predračunom (univerzalni plačilni nalog UPN) na račun podjetja.

- s plačilom ali kreditno kartico (Mastercard, Visa, American Express)

- prek sistema PayPal

Družba zagotovi, da stranka, ki sklene pogodbo na daljavo v elektronski obliki, med naročilom izrecno potrdi, da se strinja s plačilom prek naročila. Funkcija, ki sproži naročilo, je označena z besedami "potrdi naročilo". S potrditvijo naročila potrošnik prevzame obveznost plačila podjetju.

 

CENE

DDV ni obracunan na podlagi 1. odstavka 94. Člena ZDDV-1 (lumyway s.p. ni zavezanec za DDV).

Cene veljajo v času naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Cene v spletni trgovini www.lumyway.de so enake za registrirane člane in goste spletne trgovine.

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu "naročilo potrjeno"). Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za podjetje kot za kupca.

 

POPUSTI

Koda za popust prinaša pri nakupu različne ugodnosti (popuste na izdelke, brezplačno dostavo ...) in je časovno omejena. Prodajalec objavi aktivno promocijsko kodo na način, ki je skladen z namenom prodajalčeve tržne kampanje. Prodajalec ne zagotavlja, da bo ob nakupu na voljo aktivna promocijska koda.

Aktivno kodo lahko najdete na prvi strani oglasa, v e-pošti ali drugih medijih. Koda prinaša več prednosti. Vsaka koda je vedno časovno omejena in jo je treba izkoristiti v določenem času, sicer je neveljavna.

 

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

Po oddaji naročila stranka prejme e-poštno obvestilo, da je bilo naročilo sprejeto, v naslednjem e-poštnem sporočilu pa prejme številko za sledenje paketu.

Spletna trgovina lahko stranko pokliče na njeno kontaktno telefonsko številko, da preveri podatke ali zagotovi točnost dostave.

 

POTROŠNIKOVA PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE – POVRAČILO

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh po prejemu blaga podjetje jasno in nedvoumno obvesti po elektronski pošti na naslov ask@lumyway.com, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog.

Kupec lahko prejeto blago pregleda in preuči le, če je to nujno potrebno, da se prepriča o njegovem dejanskem stanju. Vsak "pregled", ki odstopa od tega, se lahko šteje za uporabo blaga, kupec pa je odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga v skladu z osmim odstavkom 43.d člena ZVPot, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, značilnosti in delovanja blaga.

Potrošnik mora blago vrniti podjetju takoj ali najpozneje v 14 dneh po tem, ko je bil obveščen, da odstopa od naročila, in sicer na naslov: Lumyway s.p, Titova 74, 4270 Jesenice, Slovenija. Potrošnik je blago vrnil pravočasno, če ga je poslal pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo (preveri se poštni žig).

Potrošnik nosi stroške vračila blaga v primeru odstopa od pogodbe, če je to potrebno. Edini stroški, ki jih nosi kupec v zvezi z odstopom od naročila, so neposredni stroški vračila blaga. Ob vračilu blaga potrošnik pošlje tudi račun za blago ter osebne podatke in bančni račun, na katerega želi prejeti vračilo. Podjetje bo povračilo izvedlo nemudoma in najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.

Podjetje lahko zavrne povračilo prejetih storitev, dokler blago ni vrnjeno ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago vrnil. Stroški pošiljanja vrnjenega blaga se ne povrnejo in ne bodo vključeni v povračilo.

Kupec mora prodajalcu (LUMYWAY s.p.) vrniti blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, poškodovano, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala brez krivde potrošnika.

V primeru vračila blaga zaradi uporabe brez originalne embalaže ali poškodbe blaga lahko podjetje od kupca zahteva povračilo vrednosti blaga.

V primeru odstopa od pogodbe, če je bila uporabljena koda za popust, se ta sredstva štejejo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na bančni račun uporabnika bo povrnjen samo plačani znesek.

 

STROŠKI POŠILJANJA

Prodajalec pošilja izdelke po vsem svetu. Za informacije o času dostave in stroških pošiljanja glejte razdelek "Stroški dostave". Za vsa naročila zunaj EU lahko veljajo carinske dajatve in davki, ki jih je treba plačati ob prihodu pošiljke in niso vključeni v stroške pošiljanja. Carinski stroški se razlikujejo od države do države. Če kupec potrebuje podrobne informacije o carinskih stroških, ga prodajalec napoti na lokalni carinski urad.

LUMYWAY uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil in plačil. Avtorizacije kreditnih kartic se izvajajo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o kartici niso shranjeni v strežniku.

 

VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Prodajalec se zavezuje, da bo trajno varoval vse osebne podatke uporabnika.

Za nedoločen čas shranjuje naslove IP vseh obiskovalcev spletne trgovine www.lumyway.com, v primeru strank pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, glavni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, spol, čas in datum nakupa ter arhiv komunikacije s prodajalcem.

Prodajalec bo osebne podatke uporabil izključno za namen izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in druge potrebne komunikacije. Podatkov o uporabniku v nobenem primeru ne bomo razkrili nepooblaščenim osebam.

Uporabnik je odgovoren tudi za zaščito osebnih podatkov, tako da zagotovi varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko zaščito (protivirusni program) svojega računalnika.

 

OBVESTILO O IZJAVI

Pridržujemo si pravico, da zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževalnih del zapremo ali onemogočimo dostop do spletnega mesta, kar pomeni tudi blokado ali oviranje uporabe spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletnem mestu si pridržujemo pravico, da prekličemo oddana naročila, na katera vpliva tehnična napaka. V primeru preklica naročila vas bomo o tem čim prej obvestili in vas obvestili o nadaljnjih korakih. Zagotoviti morate, da je oprema (protivirusni program itd.) ustrezno zaščitena pred dostopom do spletnega mesta in njegovo uporabo. Stranka mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost podatkov, ki jih uporablja za prijavo na spletno mesto (e-poštni naslov, geslo)